opis silnika pod maską Fiat Uno

Między górami sinoniebieskimi

Temat: [s] Fiat Uno Turbo lub zamiana PILNE
Cały opis auta w dziale projekty na
http://www.ridaz-unit.pl/forum/viewtopic.php?t=125
(mam nadzieje ze ten link nie narobi zamieszania jak na sr.pl poprostu tam jest opis i tyle, to zadna reklama)

krotko o aucie:
KAPITALNY REMONT SILNIKA I REGENRACJA TURBO.
Wałek swiątek do Uno Turbo( niestety papierek od swiatka sie zalal i nie da sie odczytać wzniosu i kątów, zimniejsze świece, multiplex z innej wersji (odcięcie przy prawie 8 tys), wieksze w stosunku do seryjnego IC zamontowane na froncie, oliwa motul 15w50 (jesli to mozna nazwac modyfikacja smile.gif ), układ dolotowy dedykowany K&N, Wydech full przelot, spiek 6 łapek, turbina IHI zamieniona na Garetta z 1.4, wybebeszony w srodku + maska z laminatu z wieś wlotem zimnego powietrza

Do auta dodaje niepodlaczone smt6, 2 kpl felg alu 13stek i 14stek plus kpl stalowek + zimowki , wszystkie z oponami, maske laminat

Cena jaka mnie interesuje 4200 do negocjacji.


Sprzedaje, poniewaz zmienila mi sie koncepcja, , sprowadzilem cos innego sobie, nic wiecej z powodow..

Auto technicznie idealne (jedyne co sie mozna przyczepic to brak recznego), blacharsko jak to uniak, pare zeczy zrobionych pare do zrobienia.

nr tele 792791322.

ew Moge zamienic UNO na jakis dupowoz z klimatyzacja 4 lub 5 drzwiowy (potrzebny na taxi).

jesli chcecie pisac to na maila biuro@power-tuning.pl
Źródło: forum.streetshadows.pl/viewtopic.php?t=5672



Temat: 1.6 dohc
nie wiem czy już zupełnie szukać nie umiem czy ślepy jestem ale. Zassałem z downloadu książkę Fiat Tipo/Tempra WKŁ i nie znalazłem tam opisu do 1.6 dohc jedyne 1.6 w niej opisane są jednowałkowe. No a ja przecież widzę że mam dwa wałki pod maską. Jak to jest z tymi silnikami. One są czy ich nie ma (a jak nie ma to co do h...ry moge mieć pod maską)???
Źródło: forum.tempra.org/viewtopic.php?t=8797


Temat: Najgorsze samochody lat 80', 90'??
Cytat:
Alfa Romeo 33
Ostatni, samodzielny model wyprodukowany przez firmę Alfa Romeo. Zaprezentowany po raz pierwszy w 1983 roku. Zastąpił model Alfasud. Podczas produkcji modelu 33 Alfa Romeo została przejęta przez koncern Fiat."
Polemizowałbym, bo Alfa 75 wyszła w 1985 roku. Więc widac kto to pisze.
Cytat:
Alfa Romeo Arna
W 1881 roku Alfa Romeo zaprezentowała model Alfasud. Na podstawie umowy między Alfą, a Nissanem – Datsunem stworzono "mieszańca" i nazwano go Arna. Silnik był włoski, natomiast nadwozie importowano z Japonii."
Wygląda źle, ale ma boksera pod maską.

Opis ARNA
Opis Alfy 33
Źródło: forum.alfaholicy.org/showthread.php?t=21674


Temat: Mirras GARAGE czyli 125p klasyk, 125p kombi i 132
dziki dzięki ujbantwój też jest sliczny , a tak ps ten silnik jest na pełnym wtrysku a nie mono

pozatym jak mi sie ua to chetnie napisze co i jak sie odbywało + zdjecia i moze jakis filmik poatym dodam jeszcze opis całego planowanego remątu a jest tego..... hoho

zmiany poza silnikiem:
-przebudowa komory silnika pod silnik ROVER'a
-lakierowanie komory silnika
-remąt podwozia (konserwacje i ewentualnie poprawki i wstawki
-całkowity remąt zawieszenia przedniego i tylnego z układem napędowym (w tym gleba tak jak jest zmian nie przewiduje)
-zmiana instalacji elektrycznej pod silnik z wryskiem + zbiornik paliwa z pąpką
-zastanawiam sie nad kombinacja przełozenia deski rozdzielczej z poloneza ponoć sie da ale jest dórzo zabawy.
-wnętrze: nowe obicia dzwi brązowy welur lub skaj (czyli jak fabryka przewidziała) fotel kierowcy do poszycia reszta pranie o odnawianie
-karoseria: jest kombi bedzie............. kombi no przeciez krzywdy mu nie zrobie juz mam NOWĄ klape tylną (kupiona na allegro jedyne 200zł ) nowy błotnik przedni no i prostowanie wgnieceń na dachu i tylnym błotniku no jeszcze pas tylny lekko ;P dalej troszke spachli (bo inaczej niestety sie nie da) no i kolor (niewiem jaki czarny metalik z prłą zeilona perła niebieski metalik ... K***a prościej by było być daltonistą )kolor jeszcze dio obgadania mozecie coś doradzić ...
czyby tylne lekko przyciemnione zedrzaki z klasyka na masce i tylnej klapie napis "POLSKI FIAT"
-felgi lato - alu ATS Classic 13'' 60-205 albo podobny rozmiar
-felgi zima stal BMW rekin 13'' 70-175(185)
pozatym : centralny zamek, alarm ,podgrzewane siedzenia, Cilmatronic ,el. szyby lusterka, szyberdach ,ABS, ESP. kontrola trakcji ,wsponaganie , akcelerator prędkości świetlnej.... ŻARTUJE !!!
poza cektralnym i alarmem bedzie tylko radio na pilota czyl;i to co jest teraz
to wsystko ... pozdrawiam !!
Źródło: forum.dafsofor.aircity.pl/viewtopic.php?t=1252


Temat: ot taka zielona TEMPeRówkA
w 2003 roku po rozstaniu się z OMEGĄ A z 87 roku nastało poszukiwanie nowego dużego taniego autka.

Miał być prosty silnik do łatwego i taniego zagazowania. Szukając po komisach i prywatnych sprzedawcach przeglądając wszytskie golfy 2 i cliosy w tragicznym stanie mieliśmy do wyboru 3 tempry - 1,6 spi, 1,6mpi i 1,6gaźnik. Z faktu iż ten gaźnikowy był w najlepszym stanie wzieliśmy go za 7200zł (wtedy to jeszcze były coś warte)

Przy kupnie miała ona 127tkm, piekny błyszczący i w bdb stanie poprostu miodzio. rocznik 1994 wtedy to autko miało mniej jak 10lat więc było w opcji AC ale zrezygnowaliśmy z niego.

Krótki opis autka:
Marka i Model - Fiat Tempra
Rocznik - 1994
Silnik - 1600 Gaźnik
Kolor - zielony metalik
Przeieg - ~250tkm a może i więcej (niewiadomo czy został przekręcony licznik ale mój brat, ja i znajomy zrobiliśmy nią niecałe 130tkm)

Wysposażenie:
-wspomaganie
-elektryczne szybki przód
-centralny zamek

Wyposażenie dodane:
Instalacja gazowa (~140tkm)
Alufelgi Lancia 14'' (wkrótce sprzedaz)

Jedyna rzecz o jaką dbam najbardziej i w jaką inwestuję to AUDIO

AUDIO:
PRZÓD:
2x 10cm pioniery
TYŁ:
2x 16cm średnio-nisko tonowe blaupunkt
2x 5cm wysokotonowe blaupunkt
BAGAŻNIK:
TONSIL SAS250
RADIO:
Blaupunkt Modena CD53
OKABLOWANIE:
-zasilanie wzmacniacza - 12mm
-głośniki - 2x1,5mm
-oprawa bezpicznika+bezpicznik 20A pod maską

Planowana przeróbka:
PRZÓD:
Blaupunkt GTx 102
TYŁ:
2x 6x9 Blaupunkt THx 693
BAGAŻNIK:
TUBA na głośniku ALPINE SWE-1242
Wzmacniacz Blaupunkt GTA4 4x170W
Kondensator Pyle 2,4F
Zabudowa wzmacniacza, kondensatora i zmieniacza
Zmieniacz Blaupunkt A08 10CD

Planowane zmiany w autku:
-Wymiana przednich foteli
-Zmiana tylnej kanapy na dzieloną
-Montaż centralnego zamka na pilota
-Montaż halogenów przednich oryginalnych
-Przyciemnienie lekkie szyb
-Zakup i montaż adapterów z 4x98 na 4x100/5x100
-Zakup alufelgo 15'' Borbet z szerokim rantem
-Zmiana koloru dachu na biały
Źródło: forum.tempra.org/viewtopic.php?t=4188


Temat: Croma polinar kraków

 
Cytat:
Z daleka jednak nie podoba mi się to ogłoszenie.
Po pierwsze cena jest właśnie z górnej półki - większość na allegro jest tańsza - ten samochód jest jeżeli chodzi o cenę brutto (podana jest netto) w górnej połowie.
Po drugie - być może nikt nie udowodni, że auto nie było garażowane ale pytanie czy ktoś w to uwierzy - z doświadczenia wiem, że stan kluczyków, dźwigienek, raczek itd. bardzo świadczy o aucie - czyli zapuszczone ale garażowane - ta...
Moment, moment - o czym świadczy to, że kluczyk ma wytarte oznaczenia na przyciskach alarmu? Bo świadczy tylko o częstotliwości używania tych przycisków - wystarczy, że ktoś jeździł dużo po mieście i będzie częściej zamykał i otwierał samochód.
Poza tym twierdzisz, że cena jest z górnej półki - zaznacz sobie np. na otomoto Cromy z salonu z Polski, z przebiegiem do 100000 km, wersje 1.9 JTD 150 KM, w takiej wersji wyposażenia. Wyjdzie Ci dokładnie JEDNO auto, to, które jest przedmiotem dyskusji. Reszta to samochody albo sprowadzane, albo w uboższej wersji wyposażeniowej - ale też niekoniecznie tańsze.

I tak ogólnie co do wypadkowości - moim zdaniem auto nie może być uznane jako powypadkowe. Błotnik jest pomalowany, bez wymieniania go. Drzwi również pomalowane, bez wymieniania ich. Grubość powłoki na tych elementach to ok. 180 um. Maska oryginał, zderzak oryginał, tylne drzwi - oryginał. O jakim wypadku wobec tego można mówić?

Poza tym z opisu, przedstawionego przez oglądającego, rysuje się obraz jakiegoś ostro kombinowanego złomu, z rozbitym przodem, naprawianą komorą silnika, prostowanym tyłem i do tego pomalowanymi drzwiami, w dodatku spasowanego tak, że dwa elementy przy otwieraniu ocierają o blachę.

Co do ogólnego stanu auta - było to auto kupione na zasadzie - "kupuję nowe to nie będę do niego dokładał". Czyli tak jak większość aut w Polsce, nabywanych w salonach. W efekcie czego trzeba wymienić kilka drobnych elementów tylnego zawieszenia, siłownik zamka w prawych tylnych drzwiach i przemalować sobie porysowane prawe tylne drzwi i błotnik - rysa nie jest duża, ale dla estety będzie to problem.

No i na koniec - w sytuacji, kiedy samochód stoi w przysalonowym komisie Fiata i jest to Fiat, to chyba nie ma większego problemu w ustaleniu, czy serwis podejmie się naprawy wszystkich usterek i czy nie zrobią tego "w cenie" samochodu... Nie zrobiono niczego w tym kierunku, za to pojawił się post, w którym ktoś wyssał sobie z palca uszkodzenia, których nie było.
Źródło: bezwypadkowe.net/showthread.php?t=29353


Temat: Fiat Punto- Mysłowice (teren giełdy)
Fiat Punto- Mysłowice (teren giełdy)
 
6 załącznik(i) Widziałem to Punto na żywo, ma pełno wgniotek i zarysowań, tylny zderzak z prawej strony przymocowany jest na 3 wkrętach, ogólnie auto strasznie zaniedbane zarówno na zewnątrz jak i w środku, nie wiem kto nim jeździł, ale na pewno nie zależało mu na tym aucie, czy jest bezwypadkowe to raczej nie, świadczyć może o tym między innymi brak znaczka na masce, jego miejsce widać ze było kitowane, może ktoś chciał się pozbyć tylko tego znaczka ale wątpię w to, to tyle mogę powiedzieć o tym autku, chciałem zobaczyć je pod maską i zobaczyć jak chodzi silnik ale niestety nie umiałem znaleść nikogo kto mogłby zaprezentować mi tego fiata, a nie miałem czasu dłużej czekać. gdyby komuś nie przeszkadzało że auto pod względem wizualnym jest w kiepskim stanie, to proszę sprawdzić bo może silnik bedzie w dobrej kondycji

oto link, opis i zdjecia

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9149533


Cena (brutto):

4 900 PLN / 1 148 EUR (do negocjacji)

Rok produkcji: 1998, Data rejestracji: 11/1998, Przegląd: 03/2010, Ubezpieczenie: 04/2010, 174 300 km, Skrzynia biegów: manualna, Moc: 55 KM (40 kW), Pojemność skokowa: 1100 cm3, benzyna+LPG, czerwony, Liczba drzwi: 4/5,
Dodatkowe wyposażenie:

hak, autoalarm, radio / CD, immobiliser
Dodatkowe informacje:

kupiony w polskim salonie, zarejestrowany w Polsce
Opis pojazdu:

Cena do negocjacji proszę o ROZSĄDNE propozycje cenowe.
Źródło: bezwypadkowe.net/showthread.php?t=16628


Temat: FT 100 rok 97

  Cytat:
Witam.
Mam transita 2,5 D z 97 i denerwują mnie pewne sprawy takie jak: żółta kontrolka z symbolem kanistra ( po lewej na dole), która świeci się kiedy chce, ciężko palący silnik ale tylko z rana, czemu po odpaleniu gdy nie dodaję gazu gaśnie ?( przeca to diesel, który jak odpali to gada), gdy się go przydusi na pierwszym lub drugim biegu przy zbyt niskich obrotach to potrafi tak sypnąć z rury jak najstarszy ikarus z MZA.Na kolektorze dolotowym jest cóś jak świeca płomieniowa, ale czy podłączona czy nie to nie robi różnicy. Dziwią mnie takie sprawy ponieważ jeźdi 140 km/h, pali 8 - 10 l/100, do stówy jest szybszy niż polaje i fiaty, i nic nie kopci pomijając wcześniejszy opis. Jeździłem wieloma dieslami starymi, nowymi a w samochodzie prostrzym od linji prostej nie mogę się połapać.
Pozdrawiam i proszę o poradę.
Witam w klubie.
Mam rowniez 2.5D z 97 roku. Tez masz wersje 70 PS ? Ta kontrolka, to jest pewnie kontrolka od poziomu plynu od spryskiwaczy. Pewnie cos tam szwankuje jak zreszta wszystko co na prad zasilane w transicie :) Tak, na kolektorze masz plomieniowke. W normalnym wypadku, wlacza sie ona przy jakiejs okreslonej (ujemnej) temperaturze ale niestety juz starszych autach jest to troche za pozno bo juz ciezko odpalic przy 0 stopni. Pod maska w okolicach akumulatora jest taka czarna kostka, do ktorej dochodza dwa przewody. Mozesz ja spiac na krotko albo zamontowac jakis przelacznik. Ja mam tam przelacznik i gdy sie chlodno robi, wlaczam sobie plomieniowke na stale. Wtedy, wlacza sie ona za kazdym razem, przy odpalaniu auta, niezaleznie od temperatury powietrza.
Jak lecisz 140km/h to trafiles pewnie jakis szybszy most od mojego bo moj nawet z mega gorki i pedalem w podlodze, wiecej jak licznikowe 130 nie pojedzie.
Co do kopcenia i gasniecia to niech sie inne spece wypoewiedza.

Tak z ciekawosci zapytam. Jak u ciebie z blachami ? Bo mojego juz ratowac trzeba. Niby jeszcze nieduzo ale jak czegos nie zrobie, to po zimie bedzie niedobrze.

pozdro
Pawel
Źródło: forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=25405


Copyright (c) 2009 Między górami sinoniebieskimi | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.